16. 3. 2020
Vzhľadom na aktuálnu zdravotnú situáciu spojenú s koronavírusom COVID-19 v Českej a Slovenskej republike sme sa rozhodli na našich pobočkách pristúpiť k niektorým preventívnym opatreniam, ktoré nám pomôžu zaistiť maximálnu bezpečnosť a ochranu zdravia našich klientov, zákazníkov, partnerov a zamestnancov.
Z tohto dôvodu od pondelka 16. marca až do odvolania platia nasledujúce opatrenia.
Od pondelka 16. marca pozastavujeme možnosť osobných odberov na niektorých pobočkách. V Českej republike ide o odbery z centrálneho skladu v Ostrave. Na Slovensku ide o osobné odbery z centrálneho skladu v Bratislave.
Na pobočkách v Žiline, Banskej Bystrici a v Košiciach aj naďalej ostáva možnosť individuálnych osobných odberov, avšak po dohode s obchodným manažérom.
V eD system sme stále aktívni. Naša logistika a sklady aj naďalej fungujú, preto naši zákazníci môžu využiť možnosť objednávky na konkrétnu adresu.
Naša doprava v rámci Českej a Slovenskej republiky stále funguje, vrátane dopravy cez hranice (Česko/Slovensko). Kuriérske služby v oboch štátoch rovnako doručujú. Preto sa zákazníci môžu pri svojich objednávkach z eD SHOPu spoľahnúť na uvedenú skladovú dostupnosť tak, ako sú zvyknutí.
Objednávky budú doručené na zadanú adresu s drobnými obmedzeniami podľa dopravcu:
– dopravca DPD preberá platby za dobierky len platobnými kartami, nie v hotovosti
– dopravca Slovak Parcel Services od 17. 03. 2020 neposkytuje dobierky, ani sobotné doručenie
Reklamácie tovaru stále prijímame na pobočkách v Ostrave a Bratislave. Osobné vybavovanie reklamácií a osobné odovzdávanie reklamovaných produktov je však od 19. 3. 2020 pozastavené.
Chceme tak ochrániť zdravie našich kolegov, kolegýň a zákazníkov, ktorí na reklamácie prichádzajú. Ak potrebujete vybaviť reklamáciu, nemusíte nikam cestovať. Odporúčame využiť kuriérske služby alebo sa snažiť vybaviť reklamáciu najprv telefonicky / e-mailom.
Chod našej firmy sa nezastavil. Naďalej fungujeme, aktuálne z veľkej časti na práci z domu. Stále teda naši zákazníci, klienti a partneri môžu kontaktovať svojich obchodníkov, produktových manažérov, marketingových špecialistov a ďalších kolegov rovnako, ako doteraz. Všetci sú pripravení aj naďalej vykonávať svoje pracovné úlohy na 100 % a sú plne k dispozícii.
Veríme že vzhľadom na aktuálnu situáciu, našu snahu o čo najvyššiu bezpečnosť chápete. Zdravie vás a našich zamestnancov je pre nás prioritou. Hneď ako to bude situácia umožňovať, spustíme osobné odbery a vrátime sa k štandardnému fungovaniu firmy. Budeme vás včas informovať. Ďakujeme za pochopenie.