>

Preventívne opatrenia COVID-19

16. 3. 2020

Vzhľadom na aktuálnu zdravotnú situáciu spojenú s koronavírusom COVID-19 v Českej a Slovenskej republike sme sa rozhodli na našich pobočkách pristúpiť k niektorým preventívnym opatreniam, ktoré nám pomôžu zaistiť maximálnu bezpečnosť a ochranu zdravia našich klientov, zákazníkov, partnerov a zamestnancov.

 

 

Z tohto dôvodu od pondelka 16. marca až do odvolania platia nasledujúce opatrenia.

 

1) Dočasne pozastavujeme osobné odbery na niektorých pobočkách

 

Od pondelka 16. marca pozastavujeme možnosť osobných odberov na niektorých pobočkách. V Českej republike ide o odbery z centrálneho skladu v Ostrave. Na Slovensku ide o osobné odbery z centrálneho skladu v Bratislave.

Na pobočkách v Žiline, Banskej Bystrici a v Košiciach aj naďalej ostáva možnosť individuálnych osobných odberov, avšak po dohode s obchodným manažérom.

 

2) Sklady naďalej fungujú. Tovar odosielame!

 

V eD system sme stále aktívni. Naša logistika a sklady aj naďalej fungujú, preto naši zákazníci môžu využiť možnosť objednávky na konkrétnu adresu.

 

Naša doprava v rámci Českej a Slovenskej republiky stále funguje, vrátane dopravy cez hranice (Česko/Slovensko). Kuriérske služby v oboch štátoch rovnako doručujú. Preto sa zákazníci môžu pri svojich objednávkach z eD SHOPu spoľahnúť na uvedenú skladovú dostupnosť tak, ako sú zvyknutí.

 

Objednávky budú doručené na zadanú adresu s drobnými obmedzeniami podľa dopravcu:

– dopravca DPD preberá platby za dobierky len platobnými kartami, nie v hotovosti
– dopravca Slovak Parcel Services od 17. 03. 2020 neposkytuje dobierky, ani sobotné doručenie

 

3) Oddelenie reklamácií 

 

Reklamácie tovaru stále prijímame na pobočkách v Ostrave a Bratislave. Osobné vybavovanie reklamácií a osobné odovzdávanie reklamovaných produktov je však od 19. 3. 2020 pozastavené.

 

Chceme tak ochrániť zdravie našich kolegov, kolegýň a zákazníkov, ktorí na reklamácie prichádzajú. Ak potrebujete vybaviť reklamáciu, nemusíte nikam cestovať. Odporúčame využiť kuriérske služby alebo sa snažiť vybaviť reklamáciu najprv telefonicky / e-mailom.

 

4) Práce Home Office

 

Chod našej firmy sa nezastavil. Naďalej fungujeme, aktuálne z veľkej časti na práci z domu. Stále teda naši zákazníci, klienti a partneri môžu kontaktovať svojich obchodníkov, produktových manažérov, marketingových špecialistov a ďalších kolegov rovnako, ako doteraz. Všetci sú pripravení aj naďalej vykonávať svoje pracovné úlohy na 100 % a sú plne k dispozícii.

 

 

Veríme že vzhľadom na aktuálnu situáciu, našu snahu o čo najvyššiu bezpečnosť chápete. Zdravie vás a našich zamestnancov je pre nás prioritou. Hneď ako to bude situácia umožňovať, spustíme osobné odbery a vrátime sa k štandardnému fungovaniu firmy. Budeme vás včas informovať. Ďakujeme za pochopenie.