>

eD EXPO online prilákalo stovky účastníkov z Česka i Slovenska

5. 3. 2021

Ostrava 3. 3. 2021 – Celodennú online konferenciu eD EXPO i v stredu 3. marca sledovali stovky účastníkov, počet registrovaných v deň konania akcie prekročil tisícku. Virtuálne stánky, odborné prednášky v dvoch štúdiách, virtuálna zasadačka a ďalší obsah prilákali IT odborníkov naprieč celým Českom a Slovenskom.

 

 

Úderom deviatej hodiny rannej distribútor eD system otvoril virtuálne brány konferencie eD EXPO online. Celodenný prísun informácií odštartovali moderátori Hanka Koutná a Tomáš Grohregin spoločne s marketingovým riaditeľom eD system Šimonom Churým. Na úvod privítali zúčastnených a informovali o najdôležitejších prvkoch konferencie, upozornili na technické vychytávky a pridali stručný návod, ako si deň užiť čo najviac.

 

Odštartovaním akcie došlo tiež k spusteniu špeciálnej microsite na adrese www.edexpo.cz, ktorá sledujúcich previedla celým dňom. A čo konkrétneho účastníkov konferencie čakalo? Dve prednáškové sály, výstavná sála s virtuálnymi stánkami, virtuálna zasadačka, dva kvízy a veľa iných zaujímavostí. „Pro diváky akce jsme toho připravili opravdu spoustu. Do vysílání se zapojilo na 30 světových IT značek. Virtuální stánek se zajímavým obsahem si připravily dvě desítky z nich. V průběhu dne bylo navíc živě odvysíláno 22 přednášek. Novinkou byla také virtuální zasedačka podporující networking, do které se připojilo celkem devět značek,“ okomentovala nabitý program organizátorka akcie Martina Brauner.

 

Vysielanie jednotlivých prednášok prebiehalo v dvoch sálach. Časť prednášajúcich sa pripojila „na diaľku“ zo svojich domovov alebo kancelárií, avšak väčšina prednášajúcich prišla priamo do štúdia, kde svoju prezentáciu odvysielali naživo pred kamerami. Diváci sa tak mohli zoznámiť s technologickými novinkami zo sveta IT, aktuálnou situáciou na trhu, s dostupnosťou produktov či s novinkami na rok 2021. Súčasťou prednášok Epson, Lenovo, Intel a Logitech bolo tiež predstavenie produktových noviniek priamo zo špeciálneho showroomu v štúdiu.

 

Unikátny obsah účastníkov navyše vyzýval k interakcii. Po celý deň mohli pokladať otázky zástupcom značiek, pripojiť sa do virtuálnej zasadačky, a spojiť sa tak so zástupcami značiek priamo alebo navštíviť jednotlivé virtuálne stánky a prechádzať si pripravené informácie a podklady. Úplnou novinkou, ktorú si pre návštevníkov distribútor pripravil, bola panelová diskusia so šéfredaktorom magazínu ChannelWorld Matějem Čuchnom. V rámci 45-minútového rozhovoru, ktorého sa zúčastnili členovia managementu eD Group alebo David Kordík zo Samsungu, prediskutovali aktuálne témy digitálnej transformácie.

 

Konferenciu zakončil pred piatou hodinou popoludňajší kvíz, z ktorého si súťažiaci odniesli hodnotné ceny partnerov akcie, napríklad multifunkčnú tlačiareň Epson, LCD monitor Philips, slúchadlá XE Active Noise Cancellation od Lenova a mnoho ďalších. Na záver akcie sa slova opäť ujal Šimon Churý, aby poďakoval ako účastníkom za celodennú pozornosť, tak aj zástupcom jednotlivých IT značiek, ktorí sa nebáli vystúpiť pred kamerou a prihovorili sa zákazníkom aj touto netradičnou online formou.

 

Vysielanie prebiehalo na troch platformách, a to cez vyššie uvedenú microsite edexpo.cz, YouTube kanál eD system a Facebookové stránky distribútora. Oficiálnym ukončením konferencie tak k pomyselnému zatvoreniu brán eD EXPO nedošlo. Pre všetkých registrovaných účastníkov je stránka na rovnakej adrese dostupná aj naďalej, a to vrátane akéhokoľvek obsahu. Kompletné záznamy z prednáškových sál sú k dispozícii na YouTube.

 

Práve vďaka dostupným záznamom organizátori očakávajú ďalšie stovky či tisíce vzhliadnutí konferencie v nasledujúcich týždňoch. „S účastí jsme velmi spokojeni a máme obrovskou radost, že nový formát přilákal odborníky napříč Českem a Slovenskem. V den akce se počet registrovaných účastníků vyšplhal až na krásné číslo 1200. Díky dostupnému záznamu můžeme navíc předpokládat, že se dosah konference bude ještě zvyšovat. Obdobně tomu bylo například u konference eD PROFI. Tu jsme organizovali loni na podzim a počet zhlédnutí se za těch pár měsíců de facto zdvojnásobil. Proto předpokládáme, že by se mohlo finální číslo pro eD EXPO přiblížit hranici tří tisíc zhlédnutí,“ zhodnotila sledovanosť konferencie Martina Brauner.

 

Marketingový riaditeľ Šimon Churý navyše zdôraznil, že celá akcia prebehla za dodržania prísnejších bezpečnostných opatrení. „Prostory byly upraveny tak, aby docházelo k minimálnímu kontaktu, všichni účastníci museli dodržovat rozestupy, mít po celou dobu nasazený respirátor nebo nano roušku a na místě se zdržovali pouze na nezbytně nutnou dobu, aby se na ve studiu zbytečně neshromažďovali,“ konferencia tak bola podľa jeho slov pre všetkých zúčastnených nielen obchodne prínosná, ale i absolútne bezpečná.

 

Akcia eD EXPO online nadväzuje na tradičnú konferenciu eD EXPO, eD WORLD a eD FORUM, ktoré sa pravidelne konajú v Prahe a Bratislave. Vzhľadom na aktuálny vývoj zdravotnej situácie v súvislosti s pandémiou COVID-19 eventový tím eD system pripustil, že sa najskôr nejedná o poslednú online akciu tohto roka. Poslaním distribútora je prepojovať výrobcov so zákazníkmi, a preto spoločnosť eD system robí všetko preto, aby svoju misiu splnila, a to aj napriek všetkým aktuálnym obmedzeniam. Šimon Churý tiež potvrdil, že pokiaľ bude potrebné aj nasledujúce eventy preklopiť do online prostredia, plánuje pre zákazníkov vymyslieť ďalšie novinky a inovácie, ktorými opäť o kúsok posunie zážitok zo stretnutia „na diaľku“.

 

Tlačový kontakt eD system a.s.:

Šimon Churý
+420 724 222 045
schury@edsystem.cz